Onze klantrelatie richt zich met met passie op klantcontact. Het bedrijf is hard op weg om dé klantinteractie-inspirator van Nederland te worden. Zij levert een customer service platform gebaseerd op Microsoft Dynamics CRM met adviesdiensten. De dienstverlening is gericht op het helpen van bedrijven om service voor klanten makkelijker te maken.
Bedrijfscultuur
In de mensgerichte en open cultuur werken professionals in een hecht team met elkaar samen. Autonomie, leiderschap en samenwerking staan hierbij centraal. Naast hard werken is er veel aandacht voor de medewekers. Er worden diverse meetings en activiteiten georganiseerd, gericht op elkaar beter leren kennen en het vieren van successen.
Functieomschrijving Technisch Consultant CRM
Wat ga je doen?
Als Technisch Consultant CRM ben je medeverantwoordelijk voor het in teamverband technisch ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van innovatieve, nieuwe en bestaande Microsoft Dynamics CRM projecten.
Verder ben je als Technisch Consultant CRM:
In staat om goed in multidisciplinaire teams, maar ook zelfstandig te werken
Verantwoordelijk voor een realistische planning en kan je daarop acteren
Waar nodig de aanstuurder en coach van collega’s en klanten
Verantwoordelijk voor het leveren van een bijdrage aan het verbeteren van het team
Een overtuiger van anderen bij het bepalen van een oplossingsrichting
Functiecriteria Technisch Consultant CRM
Wat heb je in huis?
Minimaal een opleiding op Hbo-niveau
Goede communicatieve vaardigheden
Minimaal 3 jaar ervaring in Dynamics CRM-ontwikkelingsprojecten (met focus op Online implementaties)
Microsoft CRM certificeringen of de bereidheid om die te halen
Aantoonbare ervaring met relationele databases (Microsoft SQL Server)
Ervaring met ontwikkelen in C# en .NET
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Rijbewijs B Pré: o Ervaring met Agile trajecten en methodes o Ervaring met ADX Portal o Ervaring met HTML, CSS en JavaScript/Angular
Onze klantrelatie heeft als werkgever erg veel te bieden, zowel vakinhoudelijk als op gebied van arbeidsvoorwaarden. Het domein klantinteractie is complex en altijd in ontwikkeling. De medewerkers zijn ambitieuze specialisten, die met passie gezamenlijk aan innovatieve oplossingen werken.
Wat wordt er verder geboden?
Naast een marktconform salaris, een representatieve leaseauto naar keuze, dan wel vervoersbudget en onkostenvergoeding,
Ruime mogelijkheden tot persoonlijke groei met diverse opties voor trainingen/cursussen/coaching naast het opdoen van kennis on the job.
Mogelijkheden tot het volgen van certificeringstrajecten (voor Microsoft Dynamics CRM, Devops/Scrum, etc
De gelegenheid tot het bezoeken van (inter)nationale vakevenementen, waarbij jij je vakkennis kunt updaten met de nieuwste techniek en kennis.
25 vakantiedagen op jaarbasis + 1 bonusdag per 5 jaar in dienst op basis van een fulltime dienstverband.
Flexibele arbeidstijden en werkomgeving, omdat wij veel waarde hechten aan balans tussen werk en privé.
Thuiswerken en parttime werken behoren tot de mogelijkheden.
Laptop/tablet en mobiele telefoon van de zaak, inclusief jaarlijks telefoonbudget.